.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار راهنمای سرمایه‌گذاری صنعتی در گلستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: راهنمای سرمایه‌گذاری صنعتی استان با هدف راهنمای متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان منتشر شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، علی پورنبوی اظهار داشت: راهنمای سرمایه‌گذاری صنعتی گلستان در قالب پنج مرحله و 25 گام از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی این استان تهیه و تدوین شده است.
وی تصریح کرد: ایجاد یک واحد صنعتی، نیازمند برخورداری سرمایه‌گذار از دانش و اطلاعات کافی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان افزود: سرمایه‌گذاران باید با چشمانی باز و داشتن اطلاعات دقیق در این مسیر گام بردارند و به همین دلیل، شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام به انتشار راهنمای سرمایه‌گذاری کرد.
به گفته پورنبوی، انتظار است مجموعه انتشار یافته به عنوان نقشه راهی موثر برای ایجاد واحدهای صنعتی باشد.
وی افزود: مطالعات اولیه، اخذ مجوزهای اولیه، احداث واحدهای صنعتی، نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری پنج مرحله راهنمای سرمایه‌گذاری صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان یادآور شد: در مرحله مطالعات اولیه، فعالیت‌های مرتبط با تحقیقات بازار، مطالعات تکنولوژی و پیش‌بینی محل سرمایه‌گذاری ارائه شده است.
پورنبوی خاطرنشان کرد: در مرحله اخذ مجوزهای اولیه نیز به فعالیت‌های اخذ جواز تاسیس، ثبت شرکت و اخذ مجوز محیط‌زیست اشاره شده است.
وی افزود: خرید زمین، اخذ سایر مجوزها، تهیه طرح توجیهی، بررسی طرح توجیهی در سازمان صنایع، بررسی و معرفی طرح به بانک عامل، بررسی و تایید طرح در بانک عامل، انتخاب پیمانکار و اجرای ساختمان و تاسیسات از فعالیت‌های تعیین شده در مرحله سوم راهنمای سرمایه‌گذاری صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: در مرحله چهارم راهنمای سرمایه‌گذاری صنعتی فعالیت‌های دریافت و نصب ماشین‌آلات، تامین نیروی‌انسانی و استخدام آزمایشی، آموزش نیروی‌انسانی و ثبت علائم تجاری مشخص شده است.
پورنبوی گفت: همچنین در مرحله آخر به موضوعات دریافت پروانه بهره‌برداری، تامین مواد اولیه، راه اندازی آزمایشی، دریافت پروانه بهداشتی در صنایع غذایی، اخذ استاندارد ملی و تلاش برای رقابت اشاره شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.